Måndag

Två dagar kvar till nyår, jag vet inte vad jag sak göra och vet inte vad jag ska ha på mig! Får snartgå naken med mina nya pumps jag fått! Fast det hade å andra sidan varit rätt hett, naken med skor, haha!
Nej men måste åka in till stan imorrn och leta, har varit på nya köpcentret nacka forum idag och köpt lite andra nya kläder, men vi hade min liasyster med så de blev inte så mkt shoppande med en livlig femåring med direkt. Fast hon är ju söt iaf.
Satt in tandställing i underkäken idag, hade hört att de skulle vara mycket värre än över men tycker inte jag har så värst ont. Hoppas bara inte smärtan kommer lagom till nyår bara, då blir de ingen nyårs middag för mig, får leva på varma koppen och nyponsoppa.
Nyponsopppa är som medicin för mig, det ändå jag äter och dricker när jag är sjuk eller har ont någonstans. Det botar allt!
Nu sitter jag och väntar på att Ludwig ska komma hem så jag kan visa mina nya kläder, sen ska jag hem till mig och förmodligen ladda upp medfilm, chips och dipp :D Ha en bra dag!


-Inte så bra bild med ett par grå chinos, och tvåväldigt färgglada tröjor-

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0