Måndag

Dan före dan före doppardan, eller vad e de man säger?
Måndag iallafall, 2 dagar kvar till julafton, och jag har lyckats handla klart mina julklappar äntligen.
Har jobbat idag mellan 12 och 6, har ont i fötterna efter har stått upp hela dagen och i naglarna efter att ha rivit bort prisklappar på miljoner böcker.
Och ska göra samma sak imorrn, men de e pengar och sen får jag umgås med min moster och min syster och vi har det kul, står alltid och skrattar åt konstiga kunder eller snackar om Johan Glans show.
Efter jobbet drog jag iaf till farsta och mötte Ludwig, han har köpt min julklapp och jag blir galen av nyfikenhet, nästan så jag vill gå och tjuvkika nu när han ligger och sover, men jag ska låta bli, jag lovar!

Det är lustigt att jag stått på jobbet och sett alla människor springa omkring och tycka det är så underligt att alla alltid är ute i sista minuten när jag sedan insåg att jag själv inte hade handlat klart, men vad ger man till sina föräldrar egentligen? Min mamma körde gamla hedliga "snälla barn" vilket på jag svarade att hon inte kommer få det och att hon får önska sig nått annat. Jag är inget snällt barn, blir på nått sätt alltid på dåligt humör när jag är hemma, kanske för att hon alltid kommer och väcker mig tio på morgonen på en söndag och rabblar upp allt som måste städas och fixas, ja jag vet att jag måste städa mitt rum men kan jag få vakna först jag somnade typ 6 på morgonen, och ingen är pigg på 4 timmars sömn.

Men nu ska jag göra mig iordning och gå upp och lägga mig bredvid den sovande Ludwig och kolla på tv.



- Förrsten är de nicole som hjälpt mig med den nya designen, tack så mycket -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0