Nästa sista dagen på år 2008

Ja så imorrn är de nyår, (party ,party!) och de känns redan i luften, folk som är otåliga och inte orkar vänta 24 timmar till med att smälla raketer. Har varit och köpt klänning idag, första gången jag köper dagen innan men har inte haft tid och ork att göra det innan, så gick in idag på Urban outfitters och hittade direkt en klänning som både var snygg och i samma lila färg som mina pumps! Älskar när man bara går in i en butik och hittar direkt det man ska ha!
Sedan gick jag, syster och mamma och åt lunch, blev soppa för min del eftersom jag fortfarande är öm i munnen med åt en jättegod hummersoppa, du vet så där god att dom andra två la till ett "Mmmm" när dom smakat.

Efter shoppingen åkte jag och syster till vår far i sundbyberg och hälsade på, är där så sällan så det har allti hänt något nytt. Denna gång var det att vår bror kommit hem, har inte sett han på flera månader, och att vår syster flyttat in hos sin kille och skaffat en ny tatuering. Vi satt där ett tag och kollade på gamla filmer, Big fat liar och The virgins suicides innan det blev dags att rulla vidare, tillbaka in till stan och möta våra grabbar som varit på kryssning och fortfarande var fulla. Sen blev det äntligen dags att åka hem och skönt var det, var nog uppe lite för länge igår kväll så har inte sovit så mycket.
Måste se till att vara utvilad imorrn!


- Snygg-pappa i tröjan han fick-

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0