Onsdag/Torsdag

Ännu en kväll utan ro, har varit trött hela dagen men så fort de är läggdags vaknar min hjärna till.
Jag har alltid varit och kommer alltid vara en nattuggla.
Men det värsta när man ligger och försöker sova är att jag alltid börjar fundera på så mycket grejer att jag glömmer bort att jag ska sova. Och sen försöker jag tänka på att andas, har hört att man ska andas i takt med den personen som redan sover så brukar försöka andas i samma takt som Ludwig men sen tröttnar jag på de och börjar tänka på något annat till jag bestämmer mig för att antingen gå ut och röka eller sätta mig framför datorn. Och ikväll blev de datorn, och nog en cigg efter det här.
Det var nog allt jag hade och säga, Peace out!


13 dagar kvar till julafton, och 20 dagar kvar till nyår!



-Och ja pojkar, det här var nästan ett år sen nu.-

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0