Tisdag

Idag har jag varit med Thess, hon har varit med mig i skolan, min "kusin från Dalarna" haha. Sen har vi varit i lägenheten och spelat guitar hero och lagat en romantisk middag bestående av Köttbullar och makaroner, fast mest var de nog Pierre som lagade och jag hjälpte till haha.

Vi hade programdag halva skoldagen och visade upp våra berömda radiopjäser. Våran var ju lätt bäst men vi vann inte "nobelpriset" ( vi hade nobeldag) fast dom andra var också bra måste jag medge.

Och nu är de bara 15 dagar kvar till julafton! Japp jag har börjat räkna ner.
 
Det enda som är bra med vintern är julen, och nyår såklart.
-Julen är det enda som är bra med vintern, förutom nyår-

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0