Tisdag 23/12

Dagen före julafton, snart får jag öppna mina paket! Gud vad jag tjatar om julafton, ärligt talat så har jag nästan tröttnat på julen, alla jävla julmusik iaf, har spelat samma julskiva på jobbet varje jul i fyra år så vill typ dö på den, men idag varierade vi lite,  fast med andra jullåtar.
Har stått upp från elva till sex idag och känner att jag valde fel skor redan igår, har haft så jävla ont i fötterna, när man står upp hela dagen så sväller dom ju, så mina gympisar som e min exakta storlek 37 ½ kändes för små. Men som tur var kom min kära mormor till räddning och lånade mig ett par av hennes, lättnad säger jag bara!

Min faster kom iaf in idag, henne har jag inte sett på ett tag, träffar aldrig släkten känns de som, kanske för jag och linnea är dom där utstötta barnen som bor på andra sidan stan medans resten av släkten bor i samma område kring spånga/bromma. där jag är uppvuxen. Undrar hur livet hade varit om vi bott kvar där, jävligt annorlunda jämför med idag. Men jag är glad att vi flyttade, för annars hade jag ju inte träffat alla mina nära och kära här söder om söder, börjat röka och blivit tillsammans med en bajare. Okej som att börja röka skulle vara något bra, men förstå vad jag menar, jag hade inte varit den jag är idag, både på gott och ont.

Nu ska jag lira ltie guitar hero med Joline, men granne och långt trogna vän, faktist den första vännen jag fick när vi flyttade hit, för snart åtta år sen, fan vad tiden går fort. 


-God Jul och hoppas ni får allt ni önskar er-

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

Skulle bara vilja önska dig en riktigt god jul!



Btw, ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll? Kram ♥

2008-12-23 @ 20:07:27
URL: http://tekirch.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0