Tjejkväll

Sitter med thess och mickis och snackar och lyssnar på musik, en filmkväll som inte innehållet så mycket film ,jo en har vi sett, made of honor, bra men väldigt förutsägbar, som alla andra lika filmer.
Skulle varit hemma hos mig men börja tjafsa med min mamma som vanligt så vi drog hit istället, hade sett fram emot att vara hemma egentligen men ibland går vi bara inte ihop jag och min mamma, vi är för lika och för olika.
Som hon sa till mig i lördags så är mellanbarnet alltid värst, och i mitt fall iallafall så stämmer de nog, jag är den som aldrig är hemma och när jag e de är jag nästan alltid irreterad på alla, jag vet inte varför de blir så, men de blir de tyvärr.
Så nu sitter jag i min tillflyktort, hemma hos Ludwig, här får man vara ifred och Ludwig är på kryssning med grabbarna så han slipper bli störd av vårat tjejsnack. :)
Nu ska jag bli social igen. Lägger upp lite roliga bilder på oss :)


-Mäktiga Thess, Världs Bästa Maria och AA Mickis-
(Alla i Snyggbrillorna)

Kommentarer
Postat av: Mäktiga thess ;)

ja den kvällen var trevlig ;)

2009-01-08 @ 15:58:08

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0