Torsdag 18/12

Idag är jag hemma för en gång skull. Hade bara två lektioner i skolan idag, hur skönt som helst, sen gick jag hem till Dani som har feber och höll honom sällskap en stund och sen har jag träffat Sara.
Men nu är jag hemma och håller på att göra potatismos, hur gott som helst. Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar och att Ludwig ska komma.

Känns som allas förhållande tar slut nu när julen är på väg. Ska inte julen göra alla lyckliga och kärleksfulla?
Men det konstiga är att alla verkar ta sina uppbrott så bra, eller det verkar iallafall som det, soklart att det alltid verkar bättre än vad de ser ut, men är så stolt över alla som lyckas komma ur en förhållande och hantera det så bra som det verkar. Känns som jag skulle bryta ihop och inte orka med nånting om någon lämnade mig, och pratar jag inte bara om mitt förhållande till Ludwig utan till mina vänner och min familj.

Är det bara så att vi människor blivit känslolösa eller är vi bara bra på att spela det?


- Jag är iaf glad att vi har det så bra-

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0