All good things comes in three

Detta citat måste vara ett av de första som faktist stämmer in på mitt inlägg. Tänkte på det här med trio, att dom säger att alla goda saker kommer i tre, jag tycker tvärtom. Tre funkar aldrig, tre polare - definitivt inte, vare sig det är tjejer, killar eller blandat. Det blir alltid två mot en, två vill gå ut och en vill ha filmkväll, två vill höra det och en vill göra nått annat. Slutar alltid med att någon tillslut blir utanför. Jag har lärt mig detta genom åren och olika kompisar, och det funkar inte för mig, jag är lätt avundsjuk och vill alltid vara med, plus att jag blir sur när jag inte får som jag vill, så tre funkar bara inte. Man har för lite att säga till om helt enkelt. En annan grej är att om en av de tre är inbjuden någonstans, och bara får ta med sig en kompis, och då blir ju också någon utanför. Gröna lund, hur kul är det att vara tre? En får alltid åka själv eller med någon man inte känner. Kul? Nej. Jämna tal är bäst, två, fyra, sex osv.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0