April april you stupid one

Första april, någon som fick in ett riktigt bra skämt? Denna dag kan vara väldigt fundersam, och de jag går och undrar över är, Ska vakna med the voice-Jacob verkligen sluta? Eller är det också bara ett skämt? Jag hoppas ju verkligen de, eftersom han är min favorit, som jag tidigare skrivit om, älskar hans humor och alla rapattacks. Jag blev ju skitarg imorse när jag hörde och och tänkte direkt bojkotta programmet, men sen kom jag ju på datumet, men samtidigt kan man aldrig veta. Är det iallafall ett skämt så var de ett bra sådant, annars blir de inge mer vakna för mig längre. Vi får vänta och se. Ciao!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0