Bojkottar tempel bar

Har varit i stan idag, vi gick till the tempel bar & café i gamla stan, inte ett ställe jag någonsin skulle rekommendera till någon, dom hade sån usel service. Jag och L beställde mat och dricka samtidigt good i baren och redan där fick man stå och vänta på maten. Sedan kanske tio minuter- en kvart senare får L sin mat, men jag fick inte min, är man ett par som är ute och äter ska man väl få sin mat samtidigt? Jag sitter iallafall och väntas i kanske tjugo minuter till på min mat och går sedan in och frågar vart den är. Jo snart snart säger han i kassan, så jag sitter i en kvart till och fortfarande ingen mat kommer. Då går jag in och säger till igen och då säger en annan kille att maten varit klar för en kvart sedan men den inte hade hittat mig. "uteserveringen längst upp" hur svårt kan de vara? Så jag kommer iallafall inte gå dit igen, som toppen på moset har jag haft ont i magen sen vi gick därifrån, kul om jag blev matförgiftad på köpet.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0