Education is a state-controlled manufactory of echoes.

Söndag, sitter hemma och försöker göra klart svenska läxan som ska lämnas in idag, nån som kan nyckelorden till romantiken? Inte kan jag dom iaf, det är lite illa för det är den enda uppgiften jag har kvar men får väl hitta på nått annat. 

Igår kväll var jag och min syster som sagt hemma hos min kusin och åt middag och hade de trevligt, kände inte så många som var där men pratade  lite med dom som satt bredvid oss vi bordet. Jag har ju då aldrig haft svårt att prata med människor. Sedan begav vi oss till haninge, eller rättare sagt sågen där några kompisar var, tyvärr så var det väldigt tråkigt på grund av några incidenter som jag inte tänker diskutera om, så jag och Lovisa drog hem till henne vid två tiden, lika bra och åka hem och sova om man ändå inte får ut något av sällskapet man var med innan. Orkar inte sitta i ett hörn och låtsas som allt är frid och fröjd när man vet att det inte är det, så bryter jag hellre mot strömmen och åker hem istället och ligger och pratar tjejsnack resterande kvällen. Det var mycket roligare! 
Nu ska jag kila in till min syster så ska vi nog köra lite fejk bränna med brun utan sol sprej. Får se hur de går! Ciao!


- Bild tagen från www.hireimagination.com -



(Dagens citat: Norman Douglas)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0