Humor is just another defense against the universe.

Nu är jag hemma hos moi, vilken tråkig dag det har varit. Jag gick upp imorse kl. 8 och vid 9 drog jag till centrum och väntade en halvtimme på att Jan skulle komma med pengar innan jag skulle till vårdcentralen, väntade en halvtimme innan jag ringde för att få reda på att han varit så stressad att han glömt bort mig, kul. Så jag går till vårdcentralen och tillbringar mina nästa två timmar med att sitta och vänta för att få reda på att jag inte har halsfluss! Så jag fick samma mun gurgel grej som jag fick förra gången och så fick jag gå! Så nu sitter jag hemma och har ont i örat utan någon anledning och har spenderat mina senaste fyra timmar med att vänta på saker och spelat spel på min mobil, så nu har jag ont i både tummen och huvudet som pricken på i:et.

Nu ska jag äta lunch och glo på tv. Later.

(Dagens citat: Mel Brooks)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0