I was so naive as a kid I used to sneak behind the barn and do nothing.

Okej det blev inge mer skrivande, för jag har inte fått alla bilder än, men min dag var ungefär så här,

12.00 Käkade brunch på Café Foam, Karlavägen 75, jätte gott och mysigt

14.00 Kollade på det berömda kuddkriget på plattan, det kommer som sagt bilder, det var nästan hundra pers som var med skulle jag tro.

14.30-15.30 Gick promenad på söder, vi startade vid Maria Torget och gick sedan till slussen, träffade där Johan Glans, min idol, fick en bild med honom , kommer sen, haha jag är så glad över det.

16.00 Tog djurgådsfärjan över till Skeppsholmen, tog därifrån buss till centralen och begav oss hemåt.

Ikväll har varit ko-lugnt och jätte skönt, har varit hemma med systrarna och kollat på gamla disney filmer och ätit godis, det blev Pocahontas och sedan Ringaren i Notre Dam, myskväll helt enkelt med lite gamla klassiker.

Nu är jag helt slut och ska sova. Godnatt

(Dagens citat: Johnny Carson)

Kommentarer
Postat av: maddäh

Jaha okej =) Åh va mysigt, köpte du något? :) Jag var på en musikalteater igår!

2009-04-05 @ 11:58:41
URL: http://madeleinenh.blogg.se.

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0