Illegal aliens have always been a problem in the United States. Ask any Indian.

Jag tror jag har sträckt mig! Aj min rygg, har ont i ena sidan, fy fan. Höll på att dö idag på gymmet, det var så tungt att jag önskar jag hade legat hemma och sovit istället. Men efteråt känns det väl alltid bra? No no, var så slut att jag och Natta praktist taget ramlade ner till matsalen och käkade, sen vulla vi lite chips och cola, men hade ju tränat innan så lite okej var det ju.

Kollade kalrt på Top Gun på engelskan, min lärare valde den för vi hade pratat om clichéer, och ja, jag hittade ganska många i filmen, men det lustigaste tyckte jag var att det var samma tre låtar osm spelades under hela filmen, om och om igen. Hade dom ingen annan musik på 80-talet? Tydligen inte. Men nu ska jag sluta klaga om skriva klart på min engelska uppsats, How to make a perfect movie. Which me luck!


- Tom Cruise & Kelly McGillis -


(Dagens citat: Robert Orben)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0