Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself.

Ja idag är jag lite seg från gårdagen, vi åkte ändå hem rätt tidigt, alla var trtta och jag fick plötsligt väldigt ont i örat, har haft lite ont i öronen och halsen några dagar så gick innan jag gick till min första lektion i skolan så gick jag till skolsyster och fick svar på mmina funderingar, japp jag har tydligen halsfluss igen! Min vanlig tur! Så det var bara att åka hem igen, fast man redan var i skolan. Nu har jag tryckt i min två alvedon och ska sätta på en film och ta det lugnt.

Måste bara säga att det var väldigt många perversa jävlar igår när vi var ute, bara för att två tjejer står och dansar betyder det inte att vi bjuder in killar och stå och jucka mot oss. Vissa lär sig aldrig. Ska ni börja dansa med tjejer så kom in på ett diskret sätt istället för att bara trycka sig emot en på en gång. Vissa tillfällen är man glad över att man inte behöver ljuga om att man är upptagen.


(Dagens citat: A. H. Weiler)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0