So fake

Varför blev jag itne chockad av att det aldrig blev något mellan Linda Rosing och Hugo (19 år)? Kan det bero på ålderskillnaden? Det faktum att Hugo nog snarare skulle passa ihop med Lindas dotter som är något mer i samma ålder? Eller bara att hela programmet var en fejk och att Hugo inte alls var instressad av Linda utan att vara med i tv?

Inser de inte att tv alltid är fejk? Man kan inte hitta äkta kärlek genom tv, om du inte har en väldig tur förstås. Men hur vet du att det är äkta eller inte? Nej men nu ska jag inte vara negativ, har varit i haninge under dagen eftersom vi har haft rast. Hittade ett par asballa oranga tights! Och kommentaren blev "Men det är ju så du!" haha, ja jag har min egen stil. Man måste ju vara lite egen, så på fredag blir det organga tights och den blå vita klänningen jag köpte igår, det blir nog snyggt.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0