The best defense against the atom bomb is not to be there when it goes off.

Idag är en bra dag, jag var och pratade med min studievägledare och fick reda på att medelsnittet för den linjen jag ville läsa vidare på är på cirka 14, men att på högskole provet så var poängen cirka 0,1 vilket är ungefär lika mycket du får bara för att göra provet. Så då har jag kanske en bra chans att komma in ändå om jag gör bra infrån mig högskoleprovet, fast det är ju inte förrän i höst, men en lättnad kom över mig iallafall, slipper jag oroa mig över det nå mer.

Nu har jag digitalt skapande och vi ska börja jobba med fördjupningsarbetet. Jag vet vad jag vill göra men har bara så svårt att sätta igång, så jag bestämde vi för att skriva lite här sålänge.


- Imorrn åker min mamma och mormor till England, så Svergie kan njuta ett tag av tystnaden, skönt eller? -


(Dagens citat: Anonym)

Kommentarer
Postat av: maddäh

ja, det är de :)

2009-04-15 @ 11:33:19
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0