The only way to entertain some folks is to listen to them.

Idag har jag gymmat igen, känner att man måste komma igång såhär efter påsk, men fan va tungt de var! Höll på att dö där inne bland mskinerna och svettten, usch jag hatar och gymma, efteråt gick jag och Natta helt skakis ner till matsalen och försökte äta, men det är så lustigt för jag kan typ inte äta efter jag gymmat, får för ont i magen eller nåt. Men nog om det.

Idag helt uttav ingenstans ringde min far (ja du e dålig på att ringa, men det är lugnt) och frågade om jag och min syster ville följa med på musikal, så imorrn ska vi gå och se "De våras för Hitler", vilket ska bli trevligt. Sedan blir det nog en lugn kväll, ska hem till min kusin på lördag som fyller 18, japp 18 den 18e! Typiskt mig att tänka på sånt.

Idag har jag fått en ny plattång och en hårfön av L, hurra! Och det bästa av allt är att platttången är samma märke (Coline) som jag brukade ha förut men som min söta lillasyster tog sönder. My favourite!







(Dagens citat: Kin Hubbard)

Kommentarer
Postat av: maddäh

Japp! nu har vi påsklov :)

2009-04-16 @ 20:38:55
URL: http://madeleinenh.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0