Up and down, down and up

Hemma från mormor, det blev ägg-målning, mat och jeopardy. Riktigt trevligt förutom att jag varit lite halv seg under dagen, men nu är det kväll och dax att komma igång! Vet inte riktigt vad vi ska göra än, om det blir ut och festa eller bara ta de lugnt, ska vara barnvakt åt Ls lillebror imorrn, så man kan ju inte vara hel utsliten då. VI får helt enkelt se vad kvällen ger.

Fick två påskpresenter också från min gulliga moster och mormor, av moster Annie fick jag en liten kudde med lavendel i, som luktar jätte gott, och av mormor fick alla tjejerna varsitt par trosor där de står "I am" på framsidan och "fabulous" på baksidan, lite rolig grej bara. Ne nu ska jag göra något vettigt. Ciao!


- Ibland är du allt söt -

Kommentarer
Postat av: maddäh

ja det har jag:) bor du i stockholm? :)

2009-04-11 @ 21:04:25
URL: http://madeleinenh.blogg.se.

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0