Everybody likes a kidder, but nobody lends him money.

Sitter på tråkiga programmeringen och har inget bättre för mig, eller inget bättre som jag orkar göra. Snodde denna från Viktore.blogg.se

Lovar du att vara ärlig? 
Ja

Du heter: Maria
Smeknamn: Har inget
Låt som när du är ledsen sörjer till? The Fray- Look after you
Beroende av?  Mat, kärlek, sex, cigg och pengar
Vad tror folk om dig? Att jag pratar alldeles för mkt.
Stämmer det?  Japp (Men hur kul vore det om alla var tysta hela tiden?)

Vad får du oftast komplimanger för? Jag vet inte riktigt, att jag inte är blyg kanske.
Vad säger du för att imponera på någon?  Jag är alltid mig själv
Hur imponerar man på dig? Få mig att skratta

Brukar du skratta för dig själv? Alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Det var bara ett "Mm"
Var bor du? Skogås

Trivs du där? Ja helt okej, jag har ju mina nära och kära här, men jag ska definitivt flytta härifrån en vacker dag.
Äger du några converse? Nej, och jag kommer aldrig köpa några. 
Sprit, cider, vin eller öl? Beror på tillfället, vin dricker jag inte och försöker undvika sprit. Öl och cider alltså.

Brukar du bli för full? Nej.

Är du allergisk mot något? Jag är något allergisk mot pälsdjur. Annars vet jag inte.

Har du haft sex idag? Nej

Hur svarar du i mobilen? "Hallåå" (Svarar precis på samma sätt som min syster, vilket kan vara förvirrande)

Vem ringer du när du är arg/ledsen? L skulle jag tro

Antal timmar sömn inatt? 8 (elva till sju)
Brukar du komma i tid? Ja när jag inte är för lat och sover vidare.

När mår du bra? När det är varmt och solen skiner.
När blev du fotad senast? När jag träffade Johan Glans!

Hur känner du dig nu? Glad över att det är fredag och helg.
Vanligaste färg på dina kläder? Har alltid olika färger
Vad tycker du om fötter? Tar inte i dom, men mysigt när jag och L ligger och gnider fötterna mot varandra i sängen.

Vad saknar du? Pengar, jobb
Hade du en bra kväll igår? Ja, jag, nicole och L låg och kollade på knocked up.
Favorit dryck på morgonen? Oboy och inget annat!
Är du blyg? Nej
Rakar du benen? Ja när det behövs.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Vid elva på vardagar.
Sysslar du med någon idrott? Njae, gymmar och dansar om det räknas.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae, jag vet faktist inte, jag vill tro på det.
Har du spytt offentligt? Ja
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Stå upp och kissa
Är du bortskämd? Nej verkligen inte.

Vad gör du i morgon? Ska hem till min kusin på 18 årsfest.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?  Jag vet faktist inte, Angelina Jolie.
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad använder du för shampoo? Föredrar Head & Shoulders  och Herbal Essences
Hur gammal är du? Fyller 18 i September.
Tycker du om någon just nu? Ja

Gröna eller röda äppeln? Gröna
Gillar du golf? Har aldrig spelat vanlig, minigolf är roligt.
Vilken tid gick du upp idag? Tjugo över sju
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej

Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Ja
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Mycket! Först och främst åka utomlands.
Bär du glasögon eller linser? Ja linser, ska köpa glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej

Har du piercing? Bara öronen

Vill du gifta dig? Ja

Vill du ha barn? Ja

Solar du ofta? Nej har inte blivit så mycket på sistonde.
Är du bra på att laga mat? Ja väldigt
Är du flygrädd? Nej tycker för det mesta om att flyga, betyder ju att du ska någonstans.

Hur vig är du? Helt vg
Är du musikalisk? Vet inte, räknas det om man tycker om musik?
Vad dricker du helst när du är törstig? Saft, helst Bobs med melon & päron smak

Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s phish food
Tror du på ett liv efter döden? jag hoppas på ett
Tycker du om sushi? nej inte direkt, föredrar yakiniku
Vad äter du helst när du ser på film? Popcorn!
Har du tandläkarskräck? Inte längre

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kväll! Hatar morgnar
Vilken ögonfärg har du? Blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns?  Ja
Biter du på naglarna? Nej men river av dom

Hur ofta tränar/motionerar du? Försöker 1-2 gånger i veckan

Senaste låt du hörde? Någon i skolan satt och lyssnade på No Air

(Dagens citat: Arthur Miller)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0