Whats the real diffrent between the men and women?

Har haft en väldigt skön skoldag, började tjugo i två med engelska, där vi gick ut i solen och läste igenom ett papper som förberedelse till nationella nästa vecka. Sen satte jag mig och skrev lite på mitt cv (måste verkligen börja söka jobb till i sommar) och sedan hade vi historia. Vi ska börja jobba med ett fördjupningsarbete om en händelse i svensk historia, och jag kom på att jag skulle forska om stockholms blodbad, enkelt men intressant. Så de var väl min dag de, än så länge. Nu är jag på väg till huddinge hemmet, hoppas det blir någon god middag, är tvär hungrig! Ciao

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0