You know that children are growing up when they start asking questions that have answers.

Hemma hos min far i sundbyberg! Idag har jag och L varit och sett hans lillebror Benjamins första fotbolls match och dom vann! Det var kul att se men så jävla kallt ute att jag höll på att dö, det började tillochmed snöa lite! Sen åkte jag hem och spenderade en halvtimme i duschen, fick sällskap av min lillasyster som älskar och duscha med mig och Nea, haha annars hatar hon att duscha. Efter duschen kollade jag på klockan och konstaterade att jag bara hade tjugo minuter på min innan jag var tvungen att gå så fick skynda mig att blåsa och platta håret och slänga på mig lite kläder och sen var det iväg till sundbyberg och träffa Nea och min moster. Så nu är vi hos min far, Nea är i duschen och  sen ska vi hem till min kusin Rebecca som fyller 18 år idag! Med andra ord har dagen bara börjat! Ciao


- Hittade den här söta ungen på google, jag dör! -



(Dagens citat: John J. Plomp)

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0