A face like any other, but still diffrent

Håller på och läsa Om jag kunde drömma, som alla också vet kallad Twilight. har knappt hunnit halvägs och började läsa för en vecka sen, problemet har varit att jag låtit boken ligga i hemma, i brist på plats i väskan, och när jag väl börjat läsa har jag svårt för att sluta. Det är så när man kommer in i en bra bok, det går inte och sluta läsa, och man vill antinget bara läsa tills man läst ut den för att få reda på vad som händer, eller så är den så bra att man inte vill att den ska ta slut. I det här fallet så finns det ju tre böcker till efter så ska försöka läsa ut den här nu, eftersom jag redan vet vad som händer och sedan börja läsa tvån, har ju sett filmen och vill ha reda på vad som händer sen, blir hon en vampyr? Jag hoppas nästan de, jag tror fortfarande på evig kärlek.

Det får jag ta reda på, avslöja inget.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0