Congratulations mommy

Första gången jag har tid att blogga den här helgen. Hade fullt upp igår med att fixa en överaskningsfest till min mamma som fyller fyrtio idag! Det blev riktigt lyckat faktist, mamma visste att vi hade en överaskning till henne men hon trodde att vi skulle ut och äta middag med familjen, så hon blev nog lite chockad när hon kom hem och det var nästan trettio personer där som sjöng ja må hon leva. Jag stod och filmade allt, det vart ganska mörkt och suddig så vi får se sen om videon blev bra eller inte, det vart iallafall mat och dryck och sedan dansade vi igenom natten, kom inte i säng förrän halv sex imorse. Men det var jätte kul iallafall och jag var det levande beviset på att man inte behöver dricka för att ha kul, höll mig nykter hela kvällen, duktiga mig.

Idag hade mamma kalas, (eftersom hon inte visste att det skulle komma massa folk igår) men jag vart inte så närvande, var för det första helt slut efter gprdagen, men sen var det mest hennes kompisar som inte jag kände speicellt väl, så jag och L drog till centrum och åt och sen hem till lägenheten och slog på tvn, Söndag är ju då kallat vilodagen för den anledningen att du ska kunna vila upp efter veckan som varit. Imorrn är det skola och tandläkaren, dags att spänna tandställningen första gången, aj! Hoppas det inte är för smärtsamt för har dans imorrn kväll! Har inte varit med på två veckor nu på grund av födelsedagar och penicilin så det ska bli skönt att dansa av sig lite. Nu ska jag slå på tvn igen då en viss person inte tycker det är så speciellt kul att kolla på en stor tv-skärm fullt med bloggande.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0