Everybodys working for the weekend

Idag har vi inriktningsdag i skolan, vi ska planera vad vi ska göra under dom kommande programdagarna i vår. Min grupp ska ta hand om cosmonova så jag har ringt och pratat med dom, men vi tänkte åka dit den 20:e mars och dom hade inte program så långt fram så jag får vänta på att hon mailar mig.
Så egentligen har min grupp ingenting kvar att göra,  vänta på att klockan blir kvart över elva och de andra grupperna samlas. Sen slutar vi efter det, skönt.
Måste åka till farsta och handla födelsedags presenter, har skjutit upp på det för länge nu, så ska passa på när jag nu slutar tidigt.

Sen blir det kanske en tripp hem till svärmor för att kolla hur hon mår, hon har nämligen opererat sig. Kanske köper nått litet till henne också, om jag har pengar till de vill säga.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jag har haft bloggpaus ett tag men nu har jag kommit igång med bloggen igen! :)



har du lessnat på att skriva blogg någon gång? :)

2009-02-13 @ 16:08:14
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0