Floating by

Nu är det digitalt skapande som gäller, en av de enda mer praktiska ämnena, om man inte räknar med idrott. Vi ska spela in en filmtrailer, och eftersom jag är väldigt kritisk av mig själv framför en kamera så valde jag att stå bakom istället. Jag må vara en dramaqueen, men skådespeleri är nog inte min starka sida.

På fredag ska vi kanske ut och äta på Jensens. Har inte varit där sedan min och Ls ettårsdag, men den här gången ska vi dra med oss lite andra. Det blir nog trevligt med lite mat och vänner, och sen blir det väl ut på nya äventyr.
Veckorna går så fort att det känns som det var fredag igår, eller iallafall i förrgår. Men nu är det bara två dagar kvar till nästa fredag.

Snart snart är det vår och sommar!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0