Food, food and food.

Idag är jag pigg igen, eller iallafall så pigg man kan vara första lektionen på en lång onsdag. Har iallafall fått tillräckligt med sömn inatt, tror jag sov i över tio timmar. Det var skönt!

Angående igår, så var vi först och klättrade i Västberga, det var roligt men man vart ganska sliten efteråt, vi körde tävlingar uppför väggen och i all ruch slog jag i knäet, det märktes ju så klart inte då men idag är jag öm.

Efter klättringen åkte jag till hårsalongen och satt där i fyra timmar och fixade mitt hår, puh! Usch vad jag hade ont i rumpan efteråt, plus att jag var så trött att jag höll på att somna på centralen. illa!

När jag kom hem till lägenheten var det bara ner i soffan med ett täcke på och sätta på twilight.
Utan mat och vila, ingen rolig Maria.
L kom iallafall hem sedan med glass åt mig, Ben & Jerry's Phish food ,mums! Kunde tyvärr inte äta fiskarna pga smärtor i munnen, känner bara för att ta ut tandställningen sånna tillfällen, men kan inte ge upp nu, får klara mig utan mat helt enkelt,. Tyvärr så är jag ju matälskare, så det kommer bli hårda tider.

Idag blir det korv stroganoff i skolan, jaaa maat, hoppas till gud att jag kan äta! Cheerio

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0