Friends the movie?

Ni har kanske alla hört om att det ska göras en sex and the city 2? Visst att ettan är bra, men den var ju mest lidande genom hela filmen tycker jag, och den slutade som ett avslut, så det kommer bli intressant och se om dom kan komma igen, eller om den bara blir ännu värre. Älskar ju serien, så vill inte se den förstörd av en dålig film.

Vad jag däremot mer skulle se fram emot var en Vänner -film, det finns ju ingen bättre serie än Vänner, den enda tiden jag slänger mig framför tvn är när det är vänner, 19.30. Även om man har sett avsnitten hundra gånger om så är dom fortfarande lika roliga och bra.

Så dumpa Satc 2 och gör en film om Vänner istället!


Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja det måste man ju :) jag hade över 300 läsare på 3 veckor :D

2009-02-23 @ 20:02:09
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0