Good morning

Vaknade vid fem imorse av att L frågade om jag inte skulle gå upp och lägga mig. Jag insåg sedan att jag hade sovit i soffan hela natten! Haha, men tur att man har en stark man som kan lyfta upp en till sängen igen.

Har precis kollat klart på filmen Marie Antoinette, som jag tydligen somnade ifrån igår, vilket var lite insirerande till mitt historieprov idag, som bland annat handlar om franska revloutionen. Fast egentligen märks den inte så mycket i filmen, den är ju mest fokuserad på drottningens liv, men vet man hur revolutionen gick till så ser man lite så delar av det i filmen.

Just nu är de mackor och oboy som gäller, en bra start inför skoldagen (?) Egentligen borde man väl äta havregrynsgröt eller något annat nyttigt men jag orkar inte helt enkelt gå in i huset och ställa mig och laga något, speciellt inte eftersom några i familjen forfarande sover. Men nu ska jag fixa iordning mig det sista and off to shool once more.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0