Hair, cake and all the other things

Kollade precis på sista avsnittet av Vänner, efter att ha kommit hem från den förmodligen sista tjejmiddagen på ett tag, nu är det nog inga som fyller år. Visst att man kan ha tjejmiddag iallafall, men ändå. Det var jättetrevligt, och mästerkocken Maria stod och stekte fäskfiléen, mums. Sen blev det tårta och kladdkaka.

Nu har sportlovet gått, lika snabbt som alla lov gör, tiden bara flyger förbi utan anledning, inte för att jag har så mycket plugg just nu ändå, på måndag har jag bara en lektion och på tisdag ska jag vara hårmodell åt en kompis så då blir det inge skola för min del. Ska bli kul att bli klippt lika mer extravagant än förra gången då de bara blev toppar, jag tycker om att ha lite olika stilar, både på hår och kläder, det är så tråkigt att vara enformig. Det var nog därför jag blev tillfrågad att ställa upp, Elli, som ska klippa mig, vet att hon kan klippa hur hon vill, blir det fel så går det ju alltid att sätta upp eller klippa annorlunda, jag är inte rädd för att bli korthårig direkt, skulle faktist vara ganska kul att testa, problemet är ju då bara att jag kanske tröttnar två veckor senare och vill ha lång hår igen, men då får man väl spara pengar tll extensions eller nått.


- Victoria Beckham blev ju snygg korthårig -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0