Happy Birthday big sis <3

Usch vad jag hatar kemi! Sitter och skriver på en labb rapport som kommer ta ungefär hela dagen! Jag blir helt galen på det här, och vår lärare tror ju typ att hela klassen är lika bra på kemi som han är så han tror att vi ska kunna allt, hur många som läser det här kan skriva upp Kopparsulfats reaktionsformel? Det kan jag! *Stolt* not ..

För och prata om något roligare, idag fyller min kära storasyster 19 år, GRATTIS! Och inte bara det, läste också att simpsons fyller 20 år idag. Så det är bara 1 års skillnad. Två födelsedagar idag alltså.


-Och för er som inte vet, Nea till vänster och Homer till höger -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0