Hard work baby

Vilken jobbig dag, var hos skolsyster eftersom jag har haft ont i högra käken och hlasen i 1 & ½ vecka och fick reda på att min höga tonsill är uppsvullen så imorrn ska jag till vårdcentralen och kolla upp de, har kanske fått någon infektion och har jätteont i käken just nu, det är tillochmed jobbigt att tugga.

Har iallafall bestämt vad jag ska göra på idrottdagen den 17:e och det blev klättring i västberga. kanske inte det enklaste men det är bara i två timmar och de kanske blir kul, vem vet? Orkade inte hänga med till romme, har först inga pengar och sen är det inge kul att bara åka en dag.


Ikväll ska jag stå i min skola mellan 7 & 9 på infokväll, jag är den enda i min klass som ska stå så kommer få stå själv vid teknikavdelningen och visa runt 93:or och deras föräldrar. Så om ni inte har något för er titta förbi östra gymnasiet ikväll mellan 19-21 och säg hej till mig!


Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0