Hello and welcome to östra gymnasiet

Nu har jag stått och fixat håret i 20 min, mitt hår e bara problem, ena sekunden ser det rent men tråkigt ut och när man fixar det ser det livligt, men smutsigt ut! Jag ville ju ha rent och livligt så de blev lite Lee Stafford dry schampoo, (my favorite) och lite hår gele för att hålla håret på plats och det blev helt okej. Helt typiskt mig att komma på att jag skulle duschat en halvtimme innan jag ska duscha, (duschar i en halvtimme annars) men isånnafall är det så skönt och ha torrschampoo, men blanda de inte med mousse eller hårspray, så blir det inte bra.

Nu ska jag iväg till skolan igen, det blir 3 gången idag som jag ska till skolan, oh i love it. Kanske skriver mer när jag kommer hem, kanske inte, who knows?

..och önska mig lycka till!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0