Honey you look great!

Söndag, min vilodag, egentligen är detta en dag man borde ta sig friheten och inte skriva, men har några minuter över. Har just tagit en dushc och sitter och väntar på att torka.

Tjejmiddagen igår var jätte rolig, vi fick god mat och dryck och sen körde vi våghals (saning och konsekvens-spel) och lite singstar. Jag och Lovisa (födelsedags barnet) hade matchande löäder vilket så lite roligt ut, vi hade ju inte planerat det i förväg. Men det var skönt och komma ut lite efter fredagens inneliggande och kom i säng vid kanske halv ett tiden igår, kände inte för att vara ute och festa hela natten när jag ska försöka bli frisk.

Idag har jag suttit och planerat lite inför nästa födelsedag, blir lite telefonsamtal och sådan. Jag ser verkligen fram emot det som hoppas det blir kul. Nu ska jag lägga mig och fortsätta läsa När jag hör din röst, vilket är den andra boken i twilight serien.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0