I'm your biggest fan

Ni vet den där känslan man har när man känner sig "sund"? Den känner jag lite av just nu, har precis plockat iordning i lägenheten och gjort fint för att Ls lillebror Benjamin ska komma hit och sova över. L är och gymmar så han kommer inte hem förran senare så jag får försöka underhålla Benjamin så gott jag kan så länge, jag vet ju att det inte är mig han ser fram emot att träffa som mest.

Men vi ska nog vara lite inne i huset så han får träffa Felicia också, hon är hans "storasyster" som dom säger.
Jag har nog inte träffat någon annan som ser upp till sin storebror så mycket som Benjamin gör till Ludwig, det är rätt gulligt och se hur han tar efter allt. Hoppas har bara inte tar efter för mycket, han är ju en egen person han med.

Sitter och försöker komma på någon jag såg upp till som liten, men just nu kommer jag inte på någon. Jag har nog mest sett upp till min syster och min moster. Dom är sånna balanserade och starka människor att det är svårt att låta bli. Det har som alla sina fel och brister, men det märks inte riktigt utåt. Annie tillexempel, min moster, hon är alltid så glad och lyckas alltid hålla ihop familjen när vi tjafsar, tycker det är synd att vi inte ses lika ofta längre. Hon bor ju på andra sidan stan och jobbar och jag bor här och pluggar. Det är svårt att ha tid för alla i sitt liv, speciellt för dom som redan har så mycket att göra.

Men det får blir ändring på, nu ska jag in med disk!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0