Keep smiling, keep shining

Kom precis hem från födelsedagsfirandet, och det var jätte roligt. Vi åt kött och potatismos på resturang och fortsatte sedan vidare in på baren och sjöng karoke, jag sjöng en låt bara men så var ju ganska duktigt ändå tycker jag, även om text- versionen av låten var helt annorlunda än den jag sjungt förut. I stort sett var det iallafall grymt kul och på lördag blir det nästa middag, som sagt ja alla fyller ju år samtidigt, bara lilla jag som måste gå och vänta åtta månader till, men det kommer nog gå lika fort som allt annat gör!

Tänkte lägga in lite bilder men det verkar inte som min kamera fungerar just nu eller till den här datorn, får kolla upp det imorgon, nu ska jag gå och göra mig iordning och krypa ner hos min karl som redan sover djupt.

Avslutar med dagens låt.

Keep smilin'
Keep shinin'
Knowin' you can always count on me
for sure
that's what friends are for

In good times
And bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0