Läst nya gossip girl L ?

Så har en annan dag runnit förbi, okej den är inte slut än, men dagarna går för fort, känns om lovet tar slut snart fast det är ju fem dagar kvar.
Har börjat läsa en av mina böcker, "En liten chock", den handlar om en kille, och är ganska intressant för det står där att tjejer har enklare att sätta sig in i böcker om killar än vice versa, och det stämmer nog, har du sett nån kille läsa gossip girl på senaste tiden? Ne trodde inte de. Främst är det nog för att killar tycker det är lite halv "bögig" men tjejböcker, om kärlek och blablabla, men det finns ju killböcker som handlar om samma saker, sex och kärlek är väl det vanligaste förekommade i ungdomsböcker, eller läser du deckare så spelar det ju knappt någon roll vad huvudrollsinnehavaren har för kön, eftersom det förekommer ju sällan som en speciell anledning till historien.

På dom här fem minutrarna sen jag började skriva har L redan lyckats somna, förstår inte hur han gör, för mig tar det minst en halvtimme innan jag slumrar in. Alla har vi några bra egenskaper, jag är bra på att prata och han på att somna, vilken bra kombination, haha! Nu ska jag iallafall göra mig iordning och dra ut, ciao!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0