Monday oh monday

Nu är den ännu en vecka i skolan, fast nu börjar snart mina fyratimmars rast, tror AA och jag ska hem till mig och laga oss lite god lunch och njuta medan hälften av klassen måste sitta kvar i skolan och ha ha mänk (människokunskap)
Gårdagen var sändag och slappdag så gjorde inget speciellt, träffade Ludwig och åtke till huddinge. Låg och kollade på Beck - skarpt läge som är väldigt bra. Finns ingen bättre än Gunvald och hans klockrena kommentarer!

För att återgå till fregående inlägg så var filmen en officeer och en gentleman väldigt bra, fick lite bråttom bara eftersom den var två timmar lång så fick skynda mig ner till pendeln sen. Och när jag väl kommit dit inser jag att pendeln inte går och jag kollat fel på sl, skulle egentligen tagit tuben men jag tog tåget som gick senare och fick springa när jag kom fram till spånga för att hinna med bussen. Men jag kom iallafall fram och hade väldigt trevligt på middagen, kände mig kanske lite malplacerad eftersom jag inte kände någon särkilt väl. Tur att jag itne har svårt att prata med folk.

Idag fyller min bästa vän 18 år! Grattis Sara <3

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0