Nothing for your eyes dad

Satt igårkväll och funderade på det här med kvinnor och mäns olika syn på sex, du vet att man brukar säga att för män är sex bara sex och för kvinnor är sex kärlek. Och visst att man kan ha olika åsikter om den punkten, det finns nog kvinnor som tyceker sex är sex och män som ser det som kärlek.

Men för att komma till saken, jag kan förstå dom kvinnor som ser sex som kärlek, varför skulle man inte kunna göra det, visst att det också handlar mycket om kroppslig lust, men också det där intima ögonblicken innan, sättet din kille kollar på dig som att du vore den enda i hela världen för honom, (kanske i hans fall just då, beror på killen) och det finns väl inget bättre än att känna sig på det sättet, åtravärd och älskad.

Så dom tjejer som legat med hundra killar, och som alla andra kallar "Slampor" osv, dom kanske bara vill känna den där lilla stunden av kärlek som alla andra. Och vem vet, men det kanske är detsamma för killarna som står och skryter om att dom legat med massa brudar, dom kanske också bara är ensamma och söker tröst?
Låter det här helt sjukt eller tycker du att det stämmer? Skriv en kommentar.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Ja och tidigare innan min bloggpaus så hade jag så mycket kommentarer att svara på så att då blev mina blogginlägg lidande, nu har jag tänkt börja skriva mer seriösa inlägg istället för att svara på alla kommentarer :)



jag tror att det skiljer sig väldigt mycket från olika personer speciellt bland killar om sex. En sak som är konstigt är att tjejer som har sex med massor av killar blir kallade för slampor medans killar typ blir kallade för hingstar och som att det är något jättebra :P det finns ett klipp med Magnus Betner då han beskriver det där på ett väldigt bra och roligt sätt :)

2009-02-17 @ 00:13:09
URL: http://viktore.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag tycker det låter vettigt att dom kanske är ute efter att känna sig åtråvärda. Detkanske är deras tröst för något annat. :)

2009-02-19 @ 17:58:50
URL: http://sophiab.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0