Oh, and happy birthday to AA! <3

Så försvann helgen, utan några direkt intressanta scenarion, inga som är roliga nog att läsa om iallafall, nu är det sportlvo som säkert alla vet! Skönt och slippa gå upp tidigt på morgonen och stressa till skolan, lägg allt åt sidan ett tag och bara njut av vädret! (även om det inte är sp kul men skyhög snö upp till knäna så är det vackert och titta på.
Just nu iallafall itter jag och har precis tagit en dusch och ska göra mig iodrning för att åka till västerhaninge och hälsa på T, en annan sak bra med lov är att du hinner träffa alla som du inte hinner på annars. Har lite annat planerat för veckan också, försöker hinna med och sova på alla olika ställen också, så alla blir nöjda och glada.

Jag och L satt och kollade igenom alla hans glas och tallrikar och sådant han fått, dax och flytta hemifrån snart? Inte för att jag har pengar och göra det, men det kommer väl bli så att mycket av min tids spenderas hos honom då. Jag får bli hemmafru på deltid helt enkelt, nått som jag kan hjälpa till med!

Nu ska jag fixa iordning mig, byebye.


- Jungfrur är ordningsamma, ey? -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0