Oh yes indeed

Idag gick jag från skolan lyckligare än på långe, jag klarade båda mina prov idag, vilket betyder att jag är godkänd i fysiken (!) och att jag insåg att nu har jag lov! Plus att de var fint väder ute. Mycket saker som gör dig glad på samma gång.

Satt ju då och gjorde fysikprovet sista lektionen, och när jag var klar satte läraren sig och rättade provet på en gång medans jag satt spänd mitt emot, sen när han var klar sa han bara:
(han) - Mmm
(jag) - Blev jag godkänd!
(han) - gå gå, jag vill aldrig se dig igen!
hahaha det känns bra att man gjort intryck på människor, även kanske inte dom bästa då, men jag var för glad för att tänka på sånt!
Så nu är dagens bra gärning gjord! Får se vad man hittar på ikväll Ciao

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0