Oscar Adward Dresses 2009

Satt imorse och kollade lite på gårdagens Oscars gala, var så trött igårkväll att jag inte orkade
sitta uppe och kolla på den då, men här är några av mina favoriter i klänningsvägen.
Heidi Klum, älskade den här klänning, lite annorlunda och hel cool
Evan Rachel Wood, var med i Oscars nominerade The Wrestler, väldigt bra film om jag får säga det själv. Kate Winslet, vann en Oscar for bästa kvinnliga roll för filmen The ReaderNatalie Portman, har alltid älskat henne, kommer alltid att göra, grym skådespelerska
Marisa Tomei, väldigt elegant klänningAngelina Jolie, också nominerad för bästa kvinnliga roll i The Changeling, alltid lika snygg hon.Sarah Jessica Parker, har på sig en känning hon själv kallar

Kommentarer
Postat av: TildaD

Jaa, och man måste ju säga att Brad var en snygging i filem när han var då ung. när han var kanske 20 eller vad det nu var såg han ju ut som en docka!

men ja MS måste ju komma ut, jag är så beroende.

Och jaa GUD vilka fina klänningar men jag tyckte faktist Miley cyrus hade en sjukt fin klänning med :)

Peace and love, TildaD

2009-02-23 @ 21:34:37
URL: http://tildad.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0