Ouh la la la

Fredag den 13:e, och än så länge ingen otur, imorrn är the big day, kan ju inte säga varför än, men ser fram emot den med veckors planering. Just nu sitter jag i Älvsjö hemma hos Sanni, hade bara en och en halv timmes lektion idag, slutade halv tolv och drog direkt till farsta där jag handlade tre födelsedagspresenter, som jag har planerat att göra i över en vecka nu, sen köpte jag en ros och drog hem till Ls mamma i huddinge och hälsade på henne. Var skönt att bara sitta där och prata lite, och spana in hennes nya tuttar! Sen kom L och vi åt lite och drog till älvsjö, har varit här sedan dess, snart ska vi hem tillL och byta om och duscha och så, han sitter fortfarande i arbetskläderna! 
Har inte så mycket mer att skriva om, skriver mer imorrn om jag hinner! Ciao  

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0