Some relative stuff ey?

Ännu en anledning till att otrohet är fel, i aftonbladet idag finns en artikel om en man som tog med sig sig älskarinna och sin dotter på en promenad vid havet. Han släppte barnvagnen i två sekunder för att kyssa sin älskarinna och då tog vinden tag i barnvagnen och den flög ut i havet, 2-åriga Rebecca drunknade.
Så ett gammalt ordspråk poppade upp i huvudet, " Somliga straffar Gud med detsamma"  och visst att det kanske stämmer in till en bra del, men tycker inte man ska låta sina barn lida för vad man själv gör. Usch vilken hemsk man, han måste ju må så fruktansvärt dåligt.

Lustigt nog hette han Andrew Hopper, och för er som inte vet, är min mammas flicknamn Hopper, och vi har jättemycke släkt därborta i England som också heter de, så kanske en släkting långt tillbaka?
Som tur är får jag nog inte reda på det, och kanske bara bra det, man vill inte veta allt om sin släkt, jag menar har familjen Hopper en tendens att vara otrogna?


- En Hopper att vara stolt över, konstnären Edward Hopper -

Kommentarer
Postat av: Viktor

sv: Ja jag har för många kommentarer, just nu har jag bara 1 sida varje gång jag loggar in men tidigare hade jag 5 före min bloggpaus :P



ja okej men hur många läsare har du då? :)

2009-02-19 @ 18:02:27
URL: http://viktore.blogg.se/

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0