The great thing about democracy is that it gives every voter a chance to do something stupid.

Idag är jag på  bra humör igen, kollade upp halsfluss och fick reda på att man ska ha vita prickar i halsen för att smitta och det har inte jag! Så jag ska på tjejmiddagen vid sju, har sagt att så länge inte någon kysser mig eller att jag nyser på någon borde det vara lugnt. Sen är det nog inte sån långvarig middag för de övriga tjejerna ska ut på krogen sen så vet inte hur länge det håller på.

Måste verkligen fixa min kamera så jag kan lägga upp lite roliga bilder.


- Hittade denna sygga vårjacka på asos.se -

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0