The last day

Fredag, sista skoldagen innan sportlovet, och ett av två prov avklarade. Programmering A, jag fick godkänt! Nästa prov är då definitivt jobbigare, slutar egentligen kvart i ett idag eftersom min grupp är klara med det vi håller på med på sista lektionen, men jag måste ändå sitta kvar i skolan till tre då mitt prov i fysik börjar, och om jag inte klarar provet idag, får jag ig i hela kursen! Stressigt.
Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, eller på hela lovet, men jag gör som jag alltid gör, tar det som det kommer! Ska bli så skönt med en veckas uppvilande, ska ligga och sova bort dom kalla mornarna och sedan bara njuta av att vara ledig i en vecka. Nu måste jag kila till min lektion, någon som ska göra något kul på lovet?

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0