Honey, where is my vouge?

Den blev hemmakväll tillslut, ingen idé att vara ute och smitta annat folk, och det faktum att de flesta skulle på krogen, inte kul för lilla mig. Men jag har lyckats fördriva tiden bra ändå, har suttit och spelat the sims, ätit och läst nya veckorevyn, som tyvärr mest gör mig shopping-galen, men det är ändå kul att bläddra igenom.

På tal om tjejtidning, varför kallas dom just så? Killar läser dom också, jag vet inte nån kille som aldrig suttit och bläddrat i sin flickväns/tjejpolares tidning, även om det bara är när dom inte har något bättre att läsa på toaletten. Och ändå tycker killar att det flesta tjejgrejerna är så töntiga, att det är larvigt att sitta en timme och sminka sig eller måla naglarna, men ändå sätter dom sig och läser våran tidning om just det! Vad är trendigt, vad är ute, hur ska man gå klädd och hur ska man sminka sig. Jag förstår inte varför dom tycker det är så larvigt om dom ändå sitter och skriver om det, precis som skvallertidningar, för killar skvallrar ju aldrig, right? Nu tycker det är minst lika kul som vi gör att höra nya färska rykten om personer du känner och kändisar, alla tycker det är kul helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: t3

det är ju inte så att vi läser om sminket, vi kollar in tjejerna och underkläderna

2009-02-07 @ 10:27:57

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0