Oh, silent night

Idag har jag bara vart hemma hela dagen, slutade halv ett vilket var jätte skönt, skulle egentligen ha en lektion men vi skulle bara plugga inför provet på torsdag så fick göra det hemma.
Jag och L var och hämtade upp Johanna på dagis idag, hon blev jätteledsen för att hennes kompis inte fick följa med. Tänk när man var i den åldern, började gråta så fort man inte fick som man ville. Och hon var sur hela kvällen!

Annars har det inte hänt så mycket idag, Nea satte och spelade The Sims vilket jag inte spelat på evigheter, så hon gjorde ett hus där hon, jag, Ludwig och Tobias bodde, och skaffade jobb åt oss och allt, haha att det spelet fortfarande är roligt. Kommer ihåg när det kom, jag måste varit 8-9 år och vi var uppe i tandådalen för att åka skidor som vi gjorde varje år då, alltid vecka 5, och efter det var det många sömnlösa nätter fulla av the sims. Kommer tillochmed ihåg nått år när jag och min bror satt och spelade till klockan sju på morgonen, på nyårsafton!

Nu ska jag signa ut och krypa upp i sängen framför någon film, mysigt. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0