HEllo

Imorse när jag tittade ut genom fönstret såg det ut som vår! Fatta att jag blev sur när jag öppnade dörren och kände kylan! Det blev vinterjackan iallafall.

Just nu sitter jag i skolan och försöker fixa vår reklamfilm, det blir alltid massa krångel när man sitter vid skoldatorerna, när man går i teknik klassen borde dom inte låsa alla internet sidor som finns, för i sånna här fall behöver vi kunna hacka runt lite.  ( Ja, me ol' dad, nu skulle du varit här och hjälpt till! )

Anywhoo, tänkte hinna åka till farsta och köpa lite sista minuten presenter, och jag har just nu två timmar och fyrtio minuter på mig innan min nästa lektion börjar så jag får nog göra det nån annan dag.

Kommentarer

Skriv vad du vill säga här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Din email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

RSS 2.0